10 april 2013

Zomaar gesproken woorden


Het spijt me
dat ik je raakte 
Mijn niet doordachte 
zomaar gesproken woorden 
bleken vast te hechten 
aan pijnlijke plekken 

Het spijt me 
dat ik er was 
maar niet voor jou 

Het spijt me 
dat ik jou miste 
Mijn niet doordachte 
zomaar gesproken woorden 
bleken voort te komen 
uit egoïstische trekken 

Het spijt me 
dat ik er was 
maar niet voor jou 

Het spijt me 
dat je mij miste 
Mijn niet doordachte 
zomaar gesproken woorden 
bleken op te schieten 
uit eenzame stekken 

Het spijt me 
dat ik er was 
maar niet voor jou 

ArtemisiA



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Betty Franke schrijft proza en gedichten onder het pseudoniem ArtemisiA, een inspiratiesite voor mensen die op zoek zijn naar een diepere zin van dit leven of spiritualiteit en die geïnteresseerd zijn in wat kunst, muziek, poëzie en proza ons daarover kunnen vertellen.

1 opmerking:

  1. Sjoerd Stellingwerf5 mei 2013 om 08:46

    Lieve Betty,

    Dank voor het schone dat je schrijft.

    Sjoerd

    BeantwoordenVerwijderen