14 maart 2013

Tot jij mijn liefde voelt




Als de regens om je oren slaan
en heel de wereld zit achter jou aan 
kom dan bij mij in de luwte staan 
tot jij mijn liefde voelt 

Valt de avond met zijn sterrenpracht 
en er is niemand die jouw leed verzacht 
dan hou ik duizend jaar voor jou de wacht 
tot jij mijn liefde voelt

Ik weet wel dat jij nog vol twijfels zit 
maar bij mij krijg jij het fijn 
bij ons allereerste ogenblik 
zag ik al precies waar jij moest zijn 

Ik lijd honger, ik lijd dorst en kou 
ik struin de straten af voor dag en dauw 
er is niets dat ik niet doe voor jou 
tot jij mijn liefde voelt 

Stormen razen over open zee 
over de snelweg van de spijt 
spelen winden met een nieuw idee 
en zoals ik zoek jij ze voor altijd

Ik maak je gelukkig, ik maak je dromen waar 
ik doe alles voor je, je zegt het maar 
al moet ik tien keer rond de evenaar 
tot jij mijn liefde voelt 
tot jij mijn liefde voelt


Tekst Huub van der Lubbe


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Betty Franke schrijft proza en gedichten onder het pseudoniem ArtemisiA, een inspiratiesite voor mensen die op zoek zijn naar een diepere zin van dit leven of spiritualiteit en die geïnteresseerd zijn in wat kunst, muziek, poëzie en proza ons daarover kunnen vertellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten