16 december 2012

Poëzie lichtjes

Mooi cadeautje voor de kerst: 4 glaasjes met de tekst van mijn gedicht 'Van dromen naar doen' erop. Kleurcombinaties: wit met zwarte tekst, zwart met witte tekst of leverkleur met zwarte tekst.
Prijs: 7,50 excl. verzendkosten. Van elk verkocht setje gaat 2,50 naar Natuurmonumenten. 
Afhalen kan in Apeldoorn en in Amersfoort. Bestellen kan via email.



 



Van dromen naar doen

Ontelbaar veel sterren, stralen in de nacht
Ontelbaar veel wensen, ontelbaar veel mensen
Ontelbaar veel dromen, echoën zacht

Want hoop is geboren, zolang verwacht
Want liefde is leven, want liefde is geven
Want hoop is geboren, de liefde die lacht

Zou ik het durven, heb ik de kracht
Zou het wat schelen, als ik zou delen
Zou ik het weten, als iemand wacht

Vandaag ga ik beginnen, hier deze nacht
Vandaag ga ik leven, vandaag ga ik geven
Vandaag ga ik delen en dat geeft mij kracht!




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Betty Franke schrijft proza en gedichten onder het pseudoniem ArtemisiA, een inspiratiesite voor mensen die op zoek zijn naar een diepere zin van dit leven of spiritualiteit en die geïnteresseerd zijn in wat kunst, muziek, poëzie en proza ons daarover kunnen vertellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten